tisdag 25 augusti 2015

Lazy days

Kinas ekonomi är i gungning och häromdagen refererade till UL:s blogg Badgers Drift  där han skrev om en Martin Armstrong som förutspår stor statsskuldskollaps 1 oktober 2015. Ja det närmar sig. Blir det Kina, Grekland eller är det något annat land som sveps med. Skall bli spännande att följa.

DIF spelade oavgjort i går mot Hammarby. Lite trist att de nu tappade tätkänningen. Det var visst stökigt utanför och rökigt inne på arenan. Trist med alla dessa bengaler.

Har varit nyttig idag och justerat klar min cyklingsberättelse så nu lägger jag den i händerna på frun för justering och kritik.

Varmt idag, nu kommer den varma sommaren. Jag hoppas på fortsatt fint väder i morgon då årets Gunnars Trophy går av stapeln på Kungliga Drottningholms GK.
Ser lovande ut

För övrigt glider dagarna fram i härligt tempo med en skön stunds avkoppling på balkongen mitt på dagen
.

Dagens roliga historia:
- Får jag låna din båt
- Nej, den är upptagen 

Ha det gott


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar