torsdag 28 januari 2016

Hål i väggen

Då var snön borta och hål i väggen har vi fått. En av dörrarna till mitt arbetsrum skall bli vägg och arbetet med det har nu påbörjats.



Snart har januari passerat och jag har inte hunnit det som skulle göras.

Mitt skrivande har stannat av på grund av massa annat ditt och datt. Den ena dörren till mitt arbetsrum har plockats bort för att byggas igen och bli vägg. Sånt skäl tid. Nåja, det blir bättre när det blir klart.

Såg det första av Ann Ljungbergs Skriv TV program som sändes live 15/1 på webben och blev inspirerad att ta tag i boken som jag räknar skall gå i tryck till nästa jul. Nu skall det upprättas en årsplan och disciplinerat skrivande skall påbörjas.Har jag hört det förut? Jovisst men NU!

Dagens citat får Woody Allan stå för
"Rikedom är bättre än fattigdom, om inte annat av ekonomiska skäl"

Ha det gott

1 kommentar: