fredag 30 oktober 2015

Friskt och färskt

Det blev ingen morgon promenad idag, så någon bild på strömstaren blev det inte heller. Vet inte riktigt vart den här dagen tog vägen. Lite handla å så där sedan for jaf iväg och sprang ett par kilometer vid Domar udden.

Korrekturexemplaret av min diktsamling kom idag. När jag läst igenom och rättat sp kommer den ut till försäljning, kul kul


Ikväll blir det att smaka av chutneyn jag gjorde igår. Den kommer att ingå i en sås jag gör till kvällens fläskkotletter. Hoppas det blir mums och inte och inte bus.  

Ha nu en riktigt mysig alla helgons helg. Ta hand om varandra och så sänder vi en tanke till dem som lämnat oss, som lämnat oss av olika skäl.


I dag bjuder jag inte på något skämt för hos mig är allt är friskt och färskt

Ha det gott

1 kommentar: