söndag 21 juni 2015

Slutar följa SkrivPuff

Jag har inte skrivit på denna sida nu på ett tag. Skall bli ändring på det. Jag lämnar nu SkrivPuff uppmaningarna och kommer att reflektera mer om vad som händer runtomkring mig och i världen, dagligen. Eller bara en lös fundering eller kanske en dikt. Det var lång tid sedan jag fattade diktarens penna.

Midsommar har förflutit, ja den flöt bort. Mycket regnande och mulet, kyla på midsommarafton. Igår och idag har det dock varit uppehåll och solen har strött sina strålar över platserna där jag befunnit mig. sommaren kom första juli i fjol vi får hoppas på en repris i år.

Idag blir det en golfrunda med endast tre klubbor och putter. Skall bli intressant att se hur jag bemästrar det. Tävling är det också, Skans Vandringspris heter kampen.

Kvällen får avslutas med restmat och en stilla stund i vår fina paveljong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar