lördag 9 november 2013

Första projektet startar

Ja då startar resan till Sydafrika i morgon. Mitt första av fyra projekt som jag har på gång.

1. Sydafrika 11/11 .. 2/12. White River - Krugerparken - Swaziland - St Lucia - Umbloti - Kapstaden - Stellenbosch - Vic Falls

2. Mitten maj -  mitten Juli 2014, Cykla Smygehuk - Treriksröset

3. Däremellan skriva på boken med arbetsnamnet "Väskorna i Bolivia"

4. Juni 2015 Vandra delen som jag har kvar på El Camino Santiago de Compostela. Från Burgos till Santiago de Compostela i Spanien

__________________________________________________________________________
Jag skall så ofta som möjligt uppdatera denna sida med planeringar och erfarenheter från dessa. Jag börjar i morgon då vi Birgitta och jag flyger från Arlanda via London till Johannesburg där vi tar ett inrikesplan till Nelspruit och vår första anhalt blir ett litet hotell utanför den lilla staden White River.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar