onsdag 28 januari 2015

Svettig eftermiddag men det får jag ta.

Lite datorarbete, det är att se vart pengarna har tagit vägen. En till det en till det andra. Svettpärlorna tränger fram. Skall de räcka hela månaden ut. Sedan tar jag tag i flyttkartongerna. röjer undan så jag får plats att stapla dem efter väggar och i hörn. Fyller nya, lyfter bär. Måste dricka vatten då jag känner att jag blir matt. Nu är det dags för ett av veckans tre gympass. sen har jag svettats färdigt för den här dagen. Sen blir det att fokusera på att skriva, läsa. det kan iochförsej skapa en svettig eftermiddag men det får jag ta

5 kommentarer:

  1. Behövs det ett gympass om man hållit på med flyttkartonger? :)

    SvaraRadera
  2. Dag full av aktiviteter! Alltid härligt att ha läsning och skrivning som en morot. En lugn stund efter ett svettigt träningspass.

    SvaraRadera
  3. Ja, skrivande kan man verkligen bli svettig av.

    SvaraRadera