onsdag 28 oktober 2009

Vissa mörka kvällar är lite ljusare en andra

Vissa mörka kvällar är lite ljusare en andra. Det beror nog på om man är nöjd med dagen. Idag har det varit en riktigt bra dag utan att något speciellt egentligen har hänt. Vaknade tidigt jobbade från 7 och klockan tre vart ett möte inställt vilket gjorde att det blev en lite enklare eftermiddag. Satte mig och skrev en skrivpuff, joggade mina 6,5 km, handlade och lyssnade på radio. Från radion fick jag höra att gamla Djurgården gick och vann nere på Olympia och stärkte sin chans att hänga kvar i högsta serien nästa år sånt får ju en att bli lite gladare.
När man får göra det man vill är man privilegierad det räcker med att man får göra en del av det man vill så känns dagen bra.
Det fanns naturligtvis händelser denna dag som inte var så kul som när jag ställde mig på vågen till exempel och …… ja det var nog det enda negativa denna dag. Ja då så då vart den 28:e oktober en riktigt bra dag.

Denna dag var en bra dag
Denna dag vann mitt lag
Jag fick vara jag
Jag fick vara stark inte svag
Nu har tiden runnit ut
Nu har dagen tagit slut
I morgon kommer solen åter
I morgon är den där även om himlen gråter
Så är det när tiden går
Så blir dagar, månader och år
Det blir mörker det blir ljus
Det är lika för människa som för lus
Vi i en ständig rörelse är
Vi är i detta nu, vi är här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar