måndag 16 september 2013

Snart pensionär och fyra underbara projekt på gång


Hmm tiden går och om någon vecka är jag pensionär. Första oktober sker det.

Skall nu börja med att ta upp min lilla bok för att fortsätta skriva på den. Har också ett projekt igång att cykla genom Sverige från Smygehuk till Treriksröset under nästa sommar. Men allra först blir det att resa till Sydafrika i november.

Nu startar den sista fjärdedelen av mitt liv. Allt är oskrivet och jag hoppas på en spännande sista kvart.















Mina första fyra projekt

1. Sydafrika 11/11 .. 2/12. White River - Krugerparken - Swaziland - St Lucia - Umbloti - Kapstaden - Stellenbosch - Vic Falls

2. Mitten maj -  mitten Juli 2014, Cykla Smygehuk - Treriksröset

3. Däremellan skriva på boken med arbetsnamnet "Väskorna i Bolivia"

4. Juni 2015 Vandra delen som jag har kvar på El Camino Santiago de Compostela. Från Burgos till Santiago de Compostela i Spanien





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar